Az LG közzétette harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit, amely a mobileszközök dinamikus növekedését támasztja alá.
Az LG pénzügyi jelentése szerint a vállalat harmadik negyedéves árbevétele 12,52 milliárd dollár volt, ami 27%-os növekedést jelent az előző negyedévhez képest. A mobil szegmens is szépen növekszik, a vállalat 24%-os éves növekedést mért ezen a téren.
Mindegyik részleg külön-külön számolt be a bevételekről, melyek közül a mobilpiac növekedett a legnagyobb mértékben. Az LG rekordmennyiségű mobiltelefont értékesített a Q2-es időszakban, 12,1 millióra rúgott a számuk. A vállalat megerősítette, hogy a harmadik negyedévben (Q3) is 12 millió készüléket adott el.
Ám ez valójában elveszett pénz, hiszen egyre többet költenek a marketingeszközökre a fokozódó verseny miatt. Fontos kitűnni a tömegből, így például arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy az LG G2 hátsó gombjait is népszerűsítsék a felhasználók körében.
A TV részlegen viszont már nem muzsikál ilyen jól a vállalat, inkább lefelé csúszik a lejtőn. Az otthoni házimozi rendszerekből származó bevételek a tavalyi évhez képest 7 %-kal estek vissza. Ezért az alacsony keresletet és eladási árakat okolják, ám ott vannak az új OLED és UHD TV-k, amelyek akár fordított pályája is állíthatják ezt a szegmenst.