Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben

forrás: Prím Online, 2013. október 28. 14:33

A budapesti 24. Marketing Konferenciát Digital Hack névre keresztelték, ugyanis ezen az eseményen a digitális világ újításai állnak a középpontban. Olyan megoldásokat, technológiákat ismerhetnek meg a résztvevők, amik bizonyítottan hatékonyak, ám elterjedésüket tekintve még nem használatosak széles körben, így jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a korai adoptálók.

Az esemény témái különböző blokkokban tárulnak a résztvevők elé, így a plenáris előadások és a felejthetetlen digitális kampányok mellett új eszközök éppúgy bemutatásra kerülnek, mint az intelligens szoftverek vagy a mobileszközökön történő hirdetések alkalmazott technikái.

Az előadók között Nemes András, az Antavo színeiben az intelligens szoftverek szekcióban a következő kérdésekekkel és témákkal foglalkozik majd: „Unod, hogy egyre kevesebben látják facebook posztjaidat? Rengeteg időd megy el posztolásra, kommentelésre, de a like-ok gyűjtésén kívül kevés az érdemi eredmény? Használd a Facebookot arra, hogy építsd az e-mail listádat. Az e-mail a legrövidebb út közted és a vásárlód között.” Bemutatja, hogyan lehet pár perc alatt hatékony és virális promóciós alkalmazásokat összerakni, amivel több ezer e-mail feliratkozót, és ezzel potenciális vásárlót szerezhet bárki saját cégének. Az Antavo magyar tulajdonú, nemzetközi cég eszközeit több mint 10 000 marketinges használja a világ 150 országában.

Az egész napos rendezvény reggel 9 órától este fél 7-ig tart, főleg gyakorlati oldalról közelíti meg az egyes témaköröket, amik felölelik a többi közt az orvoslás jövéjét és a 3D nyomtatást is. A helyszín szintén az új dolgokhoz való ragaszkodást tükrözi, hiszen az újonnan épített Boscolo Budapest Conference Centert választották a szervezők, amit az a formatervezői csapat álmodott meg, amelynek tagjai a legendásan egyedi Ferrari bemutatótermek dizájnjait készítették.

A jelenlegi és jövőbeni virtuális világról átfogó módon informáló esemény a nagy mennyiségű adatáramoltatáson kívül kiváló alkalom új üzleti lehetőségek felfedezésére, továbbá gyümölcsöző piaci kapcsolatok kialakítására is alkalmas.

A konferencia időpontja: 2013. november 5. A programokról részletes információ a www.marketingkonferencia.hu internetes oldalon olvasható.