Az üzenetküldő startup cég, a WhatsApp ma már annyira sikeres, hogy a szolgáltatásnak 350 millió aktív felhasználója van havonta. A cég vezérigazgatója, Jan Koum azt is elmondta, hogy a felhasználók naponta több mint 400 millió képet osztanak meg.
Vasárnap derült fény arra, hogy a WhatsApp szénája nagyon jól áll, már több mint 350 millió felhasználó használja havonta, és több mint 400 millió képet osztanak meg a userek naponta. Ez jelentős szám a hasonló szolgáltatásokkal összevetve, hiszen a lassan 2 milliárd felhasználóval rendelkező Facebookon is csak 350 millió képet osztanak meg naponta, akárcsak a Snapchaten. Az Instagram még ennél is rosszabbul áll a maga 55 milliójával, ahol pedig valóban a képmegosztás a lényeg.
A WhatsApp a felhasználók terén is jelentős növekedést mutat az elmúlt időszakban: míg áprilisban még csupán 200 millió aktív havi userrel rendelkezett, addig év végére ez a szám akár a duplájára is nőhet, hiszen most tartunk 350 milliónál. Így most úgy tűnik, csatát nyert a WhatsApp, amely mindössze négy éve van jelen a piacon (2009 óta).
És hogy miben rejlik a sikere? Népszerűségét elsősorban a letisztult dizájnnak és a platformok közötti átjárhatóságnak köszönheti, hiszen elérhető iOS-re, Androidra, BlackBerryre, Windows Phone-ra, Symbianra, az ezek közötti üzenetváltás pedig könnyű, és még plusz költsége sem kerül.
A konkurencia azonban szépen lassan növekszik, és egyre több közülük az ingyenes alkalmazás – gondoljunk például a BBM-re – ellentétben a WhatsAppal. Vagyis a háborúnak még koránt sincs vége.
Forrás: TheNextWeb.com