Idén is kihirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös szervezésében létrejött "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. A pályázatra idén 333 nevezés érkezett, rengeteg kiváló minőségű honlappal.
A tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a Szolgáltatás (40), az E-kereskedelem (26) és a Márkasite (22) kategóriákban voltak, de sokan neveztek a Személyes és portfólió oldalak (22) kategóriába is.
A díjakat ünnepélyes díjátadó keretében Varga István, a pályázat alapítója adta át. A díjátadó házigazdája pedig a Magyar Televízióból jól ismert Varga Edit volt. Az est folyamán a Seoseeker tulajdonosai 3 díjat, illetve egy különdíjat is átadtak a legjobb mutatókkal rendelkező honlapoknak.
Az eredményhirdetés során a gála ünnepélyes köszöntőjében Varga István az online marketingről a következőket nyilatkozta: „Sokkal nyitottabb, sokkal közösségibb világ felé haladunk. A jövőben tarolni fognak az új modellek, amelyben az ’X, Y és Z generáció’ tagjai határozzák meg az erővonalakat. Ők már a neten élnek, és felrúgnak minden eddigi szabályt. A gyorsuló világban is megállják a helyüket és ők fogják diktálni a trendeket. A vállalatoknak erre a kihívásra kell reagálniuk, és fejleszteniük digitális stratégiájukat. Célunk, hogy a következő években az ilyen előremutató megoldásokat díjazzuk.”
A közönségszavazás nyertese a Ma este Színház! lett. Az est folyamán több díjat is bezsebelt például az fps webügynökség Kft. az MKM Marketing Kft., valamint a Kirowski Isobar is. De díjazták többek között Müller Péter hivatalos oldalát, a NetPincér.hu-t, és a Primagáz Hungária Zrt. weboldalát is. Az Év Applikációja a köpönyeg.hu mobil alkalmazás lett.
A díjátadó gálát idén is a ustream.tv internetes szolgáltatás segítségével online is figyelemmel követhették azok, akik nem tudtak ellátogatni a rendezvényre.
A nyertesek teljes listája a www.azevhonlapja.hu weboldalon olvasható.