Jövő év január 1-étől az Adaptive Media értékesíti a Project/029 Media and Communications Kft. portfóliójába tartozó online és print felületeket, melyek olyan brandek, mint Magyarország vezető gamer magazinja, a GameStar, a B2C célcsoportnak szóló PC World valamint az IKT döntéshozók és előkészítők munkáját immár 45 éve segítő Computerworld.
Jövő év januárjától együtt dolgozik az Adaptive Media hirdetésértékesítő szervezetet a Project/029 Media and Communicatoins Kft.-vel. Mindkét fél kifejtette véleményét az együtztműködéssel kapcsolatban.
„A Project/029 egyedülálló módon az informatikai piac minden szegmensében jelen van valamilyen platformon: nyomtatott sajtó, website, digitális magazin, video, mobil, rendezvények. Úgy véljük, hogy az együttműködés mindkét fél számára számos előnnyel jár majd, az Adaptive Media pedig rendelkezik azzal a tudással és kreativitással, ami fontos volt számunkra a megfelelő partner kiválasztásánál.” – nyilatkozta Virágh Márton, ügyvezető igazgató.
„Az Adaptive Media határozott célja, hogy tovább színesítsük a hazai piac legnagyobb elérésű független online portfolióját. A Project/029 kiadványai erős márkákkal és fontos olvasói bázissal bírnak, munkatársai ismert és elismert szaktekintélyek. Büszkék vagyunk rá, hogy együtt dolgozhatunk velük.” – nyilatkozta a szerződés aláírása után Sopov István ügyvezető.
Az Adaptive Media a legnagyobb hazai független hirdetésértékesítő szervezet a digitális média területén. Az online hirdetések mellett mobil és nyomtatott médiafelületeket, kommunikációs megoldásokat is kínál a hirdető ügyfeleknek. A cég 15 fős csapata elkötelezett a hirdetői igények magas színvonalú kielégítése, és a tartalomszolgáltatók felületeinek sikeres értékesítése mellett. Az AM print portfóliója magazinokból és B2B kiadványokból áll össze, melyek összesen 1,1 millió példányban jelennek meg. |