A lastminute.com eddig is piacvezető volt a maga műfajában Nagy-Britanniában, és most Franciaországban is az lesz, méghozzá ilyen módon három évvel korábban, mint ahogy a cég eredeti stratégiai terve valószínűsítette - tették hozzá. A Degriftour a legnagyobb francia elektronikus utazási szolgáltató, övé a piacnak körülbelül a fele. 1991-ben alapították és évente 250 ezer ügyfelet szolgál ki. A lastminute.com és a Degriftour honlapját egyesítik.
Elemzők eddig azt jósolták, hogy a lastminute.com csak 2003-ra lesz jövedelmező, de a hétfőn bejelentett ügylet után ezt akár egy évvel korábban is lehetségesnek tartják. A lastminute.com-ot márciusban vitték a londoni értéktőzsdére (LSE), meglovagolva az "újgazdasági" cégek iránti nagy befektetői keresletet. A kibocsátási ár 3,80 font volt részvényenként - hétfőn 1,615 fonton jegyezték a lastminute.com-ot. A cég a második negyedévről 9,3 millió font veszteséget jelentett - a tavalyi második negyedévi 1,1 millió font veszteség után -, cash flow-ban azonban 117 millió font többlete volt június végén.