Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál

MTI Sajtóadatbank, 2014. január 18. 12:55

A Magyar Telekom Videó Call Center szolgáltatást indított, amelynek segítségével videóhívással lehet kapcsolatba lépni az ügyintézővel, és lehetőség van készülékvásárlásra is.

Az ügyintéző beszélgetés közben meg tudja mutatni a készüléket, amelyet az ügyfél megrendelhet, és ugyancsak láthatóvá teszi az ügyfél számára az ügyintézés, megrendelés folyamatát. A szolgáltatáshoz az ügyfélnek megfelelő internetkapcsolattal, böngészővel és optimális képernyőfelbontással kell rendelkeznie, és amennyiben az ügyfél is látható kíván lenni, web-kamera is szükséges az igénybevételhez. A szolgáltatás díjmentes, azonban adatforgalmat generál, amely szolgáltatótól és tarifacsomagtól függően költséggel járhat.

 

fotó: Origo