A Samsung ma mutatja be a B2B kijelzőit az Integrated Systems Europe (ISE) nevű kiállításon, az Amszterdamban megrendezett B2B kijelzőket bemutató legnagyobb nemzetközi rendezvényen.
A Samsung a kiskereskedelmi egységekhez, irodákhoz, repterekhez és hotelekhez hasonló különféle felhasználói környezetre optimalizált megoldásokkal érkezett a kiállításra. A világ vezető elektronikai vállalata az „integrált, interaktív és inspiráló” mottó szellemében vázolta fel a kijelzőkkel kapcsolatos jövőképét a rendezvényen.
Strublik Sándor, a Samsung Electronics Magyar Zrt. B2B üzletágának vezetője elmondta: „2013 egy fantasztikus év volt a Samsung számára a professzionális AV üzletágon belül, különösen az LFD piacot illetően. Az ISE-n idén a 2014-re vonatkozó elképzeléseinket mutatjuk be: még fokozottabban szeretnénk integrálni az AV-t a kiskereskedelmi stratégiánkba a bolti környezetelemzésével, ezzel is tovább növelve a kiskereskedők által az új értékesítési környezetben generált bevételeket. Az új megoldásokra és újításokra vonatkozó vevői igény az elkövetkező években is a növekedés motorja lesz.”
A Samsung a „Samsung Smart Signage Platform” új verzióját is bemutatja: ez egy olyan digitális tartalomszolgáltató platform, amely még hatékonyabb üzleti környezetet teremt. A Smart Signage Platform az ISE 2013-on mutatkozott be, a tökéletesített verzióját pedig beépítették a Samsung nagy formátumú 2014-es kijelzőibe (LFD-ibe). Ez a még modernebb digitális tartalomszolgáltató platform az iparág első négymagos egychipes rendszerével (SoC) együtt segíti a Samsungot piaci jelenlétének erősítésében. A vállalat igyekszik az „integrált kijelzőire” összpontosítani a digitális tartalomszolgáltató piacon, amely a várakozások szerint több mint 20 százalékkal fog nőni (CAGR – összetett éves növekedési ráta) 2017-ig.
Az ISE 2014 kiállításon a Samsung standján az alábbi készülékek tekinthetők meg:
- Egy óriási „multivíziós torony”, amely a világ legjobb és legvékonyabb, 3,5 mm-es ultrakeskeny kávájával ellátott LFD-i (UD55D) közül 54-et tartalmaz – a vállalat ezzel az igazán remek kijelzővel nyűgözi le a közönséget.
- A látogatók a 95 hüvelykes LFD (ME95C) kijelzőn valós méretükben tekinthetik meg a termékeket, miközben a virtuális kirakatban szemezgethetnek az áruválasztékból. Az ISE kiállításon résztvevők azt is megtapasztalhatják, hogy milyen könnyű frissíteni például az éttermek napi kínálatát a Samsung Electronics kijelzői segítségével.
- A hotelszobának berendezett területen a közönség a vendégek által szabályozható televíziós tartalmakon keresztül tapasztalhatja meg a Samsung hotelekbe tervezett innovatív megoldásait.
- Egy szimulált repülőtér, ahol a látogatók megtekinthetik a Samsung LFD kijelzőin valós időben frissülő, a járatokkal kapcsolatos információkat, a legfrissebb időjárás-előrejelzéseket és egyéb hasznos adatokat. Ez a megoldás valós idejű, friss információkat szolgáltat az utazók számára a repülőjáratok menetrendjéről a reptereken.
- Egy még korszerűbb konferencia környezet, amelyben elektronikus hirdetőtáblák válthatják fel a hagyományos kivetítőket és kijelzőket. A Samsung 2013 decemberében vezette be a piacra a Magic IWB 3.0 megoldását, amely lehetővé teszi a kettőnél több LFD egyetlen egységként való használatát is, s ezzel a felhasználók közti együttműködés is hatékonyabbá válik, mivel megosztják tartalmaikat laptopjaik és táblagépeik segítségével.
- Hatékony munkakörnyezet, ahol a felhasználók egyszerre végezhetik a munkájukat, és vehetnek részt videokonferencián, mivel az UHD LFD képernyő 4 full HD-szintű részre osztható fel.
A Samsung sajtókonferenciát is tart a B2B média számára az ISE 2014 kiállításon, ahol bemutatja majd B2B stratégiáját, s az érdeklődők szeme elé tárja a jövőt, amelyben a kijelzők fokozatosan átalakítják az emberek életét azáltal, hogy egyre inkább összhangba hozzák azt az üzleti környezettel.