Aligha van hatalmasabb erő a gyermeki képzeletnél. A GE új reklámkampánya most ennek hatol a mélyére. A televíziós reklám játékosan otthoni fantáziálássá alakítja a GE már védjegynek számító „alkotó képzelet” szlogenjét.
A reklámban egy 6 éves kislányt láthatunk, aki arról ábrándozik, hogy mit csinálnak a szülei a munkahelyükön. „Az elképzelés az volt, hogy egyetlen történetbe sűrítsük bele mindazt, amit a GE csinál" – mondja Michael Aimette, a reklámot készítő kreatív ügynökség, a BBDO kreatív igazgatója. „Sok minden a fantázia szüleményének, szinte gyerekesnek tűnt benne. És mégis nagyon valóságos volt.”
A GE kutatólaboratóriumait régebben a Mágia házának hívták, és a Dante Ariola által rendezett reklámot minden ízében áthatja e csoda érzete. Olyan korszerű technológiákat mutat be, amelyek jobbá teszik a világ működését, például víz alatti turbinákat, amelyek az árapályt hasznosítják megújuló energia termeléséhez; sugárhajtóműveket, amelyek az ipari interneten keresztül beszélnek egymással a légi közlekedés tökéletesítése érdekében; valamint a tervezést forradalmasító 3D nyomtatást. „A reklámban a termékeket körülvevő tárgyak, mint a repülőgép madárszárnyai és a sétáló fák csak kitaláltak, de a többi a valóságban is létezik” – mondja Aimette.
Egy gyermeket, mint narrátort bemutatva Ariola a gyermek szüleire helyezi a hangsúlyt, akik a GE-nél dolgoznak. „Egy olyan történetet akartunk elmondani az emberekről, amelynek nemzetközi visszhangja lehet” – teszi hozzá Aimette.
A GE globális kreatív igazgatója, Andy Goldberg szerint a reklám segítségével a cég mélyebb kötődést alakíthat ki 300 000 dolgozójában világszerte. Ő például olyan gyermekrajzokat fog gyűjteni, amelyek azt ábrázolják, hogy mit csinálnak a gyerekek szülei a GE-nél. A rajzok profi művészek alkotásaival együtt, sorozatként kelnek életre a Medium online kiadói platformon. „Ezek mind világosan megmutatják, hogy kik is vagyunk valójában” – mondja Goldberg. „A GE a legjobb napunkon.”