Idén hetedszer ítélték oda a Business Superbrands díjakat, melyet most a T-Systems Magyarország Zrt. érdemelt ki. A program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, olyan magyarországi cégeket, márkákat, melyek elsősorban vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
Rékasi Tibor, a T-Systems Magyarország vezérigazgatója így fogalmazott a díjjal kapcsolatban: „A Business Superbrands 2014 védjegy komoly elismerés a T-Systems Magyarország életében. Visszaigazolja azt a következetes munkát, amelynek révén az elmúlt években a T-Systems Magyarország hazánk vezető infokommunikációs szolgáltatójává, a nagyvállalatok és az állami szféra első számú transzformációs partnerévé vált.”
Hozzátette azt is, hogy ez a cím is megerősíti őket abban, hogy a mintegy másfél éve lezárult, több éves, stratégiai cégegyesítési folyamat, valamint a még inkább ügyfélközpontú működési reform eredményeként magyarországi és régiós szinten is erős márkát sikerült létrehozniuk.
A 14 tagú bizottság minden évben a Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével dönt arról, hogy az üzleti élet mely kiválóságai viselhetik a Business Superbrands védjegyet. Az elismerés célja, hogy irányt szabjon a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutasson a hazai márkáknak a sikeres márkaépítéshez. A döntőbizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a díjazottak eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.