A Deutsche Telekom AG magánügyfeleinek és a középosztálynak szánt telekommunikációs szolgáltatásait összefogja, ezek a jövőben T-Com néven szerepelnek majd. Később tervezik a T-Com International részvénytársaság megalapítását is. A T-Com létrehozásával a cég a vállalati struktúra területén megvalósítja új stratégiájának negyedik fő programpontját.
A német telefontársaság átszervezését már az év elején megkezdték: két külön vállalatot hoztak létre a mobilkommunikációs (T-Mobile International AG), ill. a magánszemélyek számára nyújtott internetszolgáltatás (T-Online International AG) céljaira. Nemrég azt is bejelentette a cég, hogy T-Systems néven egyesíti az üzleti szinten folytatott, adatkommunikációval kapcsolatos összes ajánlatát. Az egyes cégegységek többféle külföldi leányvállalatot is magukban foglalnak.
"Célunk, hogy cégünket következetesen ügyfeleink igényeihez igazítsuk: ez áll négy alappilléren nyugvó átalakítási stratégiánk középpontjában" - hangsúlyozta Josef Brauner, a vállalat terjesztési és szolgáltatási osztályának vezetője. Ő egyben az ellenőrzési részleg feje is, illetve az elkövetkező 12 hónapban a T-Com kialakításáért, a vállalat egészébe való beépítéséért lesz felelős.