Vállalati sörrel kampányol a Misys

forrás: Prím Online, 2014. április 16. 14:15

Vállalati sörtesztelőket keres a Misys, a világ vezető pénzügyi alkalmazás-szállítója. A cég Magyarországon építi fel digitális fejlesztőközpontját. A Misys Digital Channels nem csak a legjobb szakembereket keresi, hanem azokat, akik az élet és a munka területén is nagyra értékelik a szabadságot, a kreativitást és a versenyt. Informatikus-sörtesztelő: ez az az új munkakör, amelybe csak idén közel 150 új munkatársat vesznek fel.

A Misys Digital Channelsnél olyan szakembereket keresnek, akik hisznek abban, hogy egyetlen sor a kódban, vagy a jól megtervezett ikon a felhasználói felületen hozzájárul a termék és a cég sikeréhez. Motivált és a munkájához elkötelezett munkatársak pedig pont olyanok, mint a régi mesteremberek, a kézműves iparosok. A Misys éppen ezért a megcélzott korosztály legkedveltebb kisipari termékével, a kézműves sörrel fémjelzi toborzási kampányát.

 

A Misys Digital Channels vezetői nem csupán versenyképes munkakörnyezetet és anyagi kompenzációt kínálnak fel a régi és újonnan csatlakozó kollégáknak, hanem a világ első „vállalati sörét”. Egy olyan kézműves terméket, ami a legmenőbb londoni pubban, a legkritikusabb belga sörözőben és a Szilicium-völgy trendi bárjaiban is megállná a helyét. „Csakhogy ott nem lehet kapni, míg a Misys Digital Channels irodáiban minden pénteken szabad a Misys Corporate Beer” ­– mondta el Vinnai Balázs, az ING Group alapítója, aki azt is elárulta, hogy a receptúra a cég német, lengyel és magyar amatőr sörszakértőinek a vetélkedésének eredményeképpen jött létre.

 

„És ahogy az informatikában sincs megállás a fejlesztésben, úgy a sörkészítésben sem ülhetünk a babérjainkon. A Misys Digital Channels minden irodája helyi sörfőzdékkel kooperálva dolgozik a saját receptúráján és minden évben versenyen dől el, hogy melyik is az év hivatalos Misys vállalati söre. Nem véletlenül mondjuk azt toborzási kampányunkban, hogy sörkóstolókat keresünk.” – mesélte Vinnai Balázs, a februári akvizíciót követően immáron a Misys Digital Channels vezetője.

 

 

A budapesti és miskolci fejlesztői központokkal működő cég a Misys digitális fejlesztőközpontjává válik „Misys Labs” néven.A tervek szerint 300 magasan képzett informatikus és több tucat üzleti tanácsadó, projektmenedzser dolgozik majd év végén annak a víziónak a megvalósításán, hogy a föld összes lakosa frusztráció mentesen bankolhasson. Ez a megközelítés nyerte el a felvásárlás előtt a Misys tetszését, és a tranzakció lezárása után egy rendkívül gyors bővülést határozott el, aminek komoly akadálya ugyanakkor, hogy itthon egyre nehezebb megfelelő szakembereket találni.

 

Simon Gábor, a Misys Digital Channels HR igazgatója, az IND Group egyik alapítója elmondta, hogy ennek egyik oka, hogy az itthoni cégek, főként a kkv-k nem tudnak felmutatni a pályakezdőknek egy olyan karrier utat, amely versenyezhet a külföldi lehetőségekkel. Arról nem is beszélve, hogy mérnökből és programozóból is kevesebb friss diplomás kerül ki a munkaerőpiacra, mint amennyire az IT-ágazat cégei igényt tartanának. Emiatt hatalmas a verseny a piacon a legjobb munkaerő megszerzéséért. A most induló kreatív toborzási kampánnyal azt szeretnék elérni, hogy felfigyeljenek rájuk a pályakezdő fiatalok.

 

Szeretnék bebizonyítani, hogy itthon is van olyan cég, ahol rugalmas, innovatív, de mellette komoly kihívásokkal teli, nemzetközi környezetben is versenyképes fizetésért lehet dolgozni, csak a megfelelő helyre kell menni.  Néhány nemzetközileg is sikeres magyar hátterű IT cégek egyikeként a Misys Digital Channels a pénzügyi szektor infromatikai innovátoraként szeretné megmutatni, hogy tud vonzó karrier alternatívát kínálni a fiataloknak.