Bővül a ThinkDigital videós kínálata

forrás: Prím Online, 2014. április 22. 15:28

Értékesítési megállapodást kötött a Thinkdigital és a Dailymotion online videóplatform. A sales house három országban bővíti kínálatát innovatív felületekkel.

Mostantól a Thinkdigital értékesíti a Dalymotion.com hirdetési felületeit a magyar, a román és a bolgár piacon. Ezzel újabb nemzetközi, prémium partnerrel bővül a sales house kínálata, amely a magyar piacon a Facebook kizárólagos értékesítési partnere a prémium hirdetési felületek tekintetében.

 

A francia központú Dailymotion.com minőségi videótartalmat kínál 150 millió felhasználója számára, akik havi szinten több mint 2,5 milliárd megtekintést generálnak. A Dailymotion.com tartalmai PC-n, internetre kapcsolt televízión, okostelefonon és táblagépen keresztül egyaránt megtekinthetőek.

 

Szabó Ákos, a Thinkdigital magyarországi country managere elmondta, hogy „Magyarországon a Dailymotion.com havi több mint egymillió egyedi látogatóval büszkélkedhet, és ezzel az egyik legnépszerűbb videós platform a piacunkon. A Thinkdigital számára azért fontos ez a megállapodás, mert általa tovább tudjuk bővíteni videós kínálatunkat. E téren a Facebook jó alapot jelent számunkra, ugyanakkor a bővülés elengedhetetlen. A digitális tartalmak egyre nagyobb hányadát adják az online videók, és ezzel a trenddel lépést kell tartaniuk a márkáknak is. Az is minket igazol, hogy Magyarország Európa élvonalában van az online videószegmens bővülési ütemét tekintve.”

 

A Dailymotion.com felületein a ma már sztenderdnek tekinthető preroll videó hirdetések mellett számos innovatív, a márkaépítést hatékonyan támogató hirdetési megoldás áll a hirdetők rendelkezésére.