Outsourcing: Psion Magyarország

Fekete Gizella, 1999. március 12. 17:56
Az egyszerű értékesítésen túllépve ma már outsourcing szolgáltatással járó VAR-tevékenységet is végez a Psion.
A termékeire épülő logisztikai, disztribúciós alkalmazásokat fejleszt vállalatirányítási rendszerekhez (Infosys, SAP stb.). Értékesítéskor – a telepítés, a betanítás után – a felhasználói igények követésére és a szoftverupgrade-re vonatkozó hosszú távú szerződéseket köt. Az Autóklub berkein belül a Sárga Angyalok munkáját segíti mobil, multifunkciós terminálokra írt alkalmazása, amely a bankkártyák azonosításán és a segítségnyújtással járó adminisztráció támogatásán túl rövidesen SMS-üzeneteket is fogad. A rendszer továbbfejlesztését, szupportját és a szoftverüzemeltetéssel járó feladatokat is a Psion végzi. Az ÉDÁSZ-szal kötött szerződés keretében a nagyfogyasztók felé havonta többszöri számlázást lehetővé tevő alkalmazás üzemeltetésében is részt vállalt. A Psionnál működő gépen a leolvasóktól beérkező adatokat dolgozzák fel, és küldik naponta tovább az ÉDÁSZ szerverére. Szerződésük a 2000. év kezelését és az ilyen irányú felelősségvállalást is tartalmazza. Az egyik ügyfél, a Lead System Hungary az ügynökhálózaton keresztüli értékesítést, annak ellenőrzését, racionalizálását támogató és így hozadékként költségcsökkenést eredményező alkalmazást készített Psion-palmtopokra. Ők végzik az ügynököktől beérkező adatok fogadását, feldolgozását, és ők továbbítják azokat a felhasználók (pl. Johnson & Johnson, Zwack Rt., L'Oreal, SmeethKlein Beetchem) felé.