Outsourcing: Psion Magyarország
Fekete Gizella, 1999. március 12. 17:56
Az egyszerű értékesítésen túllépve ma már
outsourcing szolgáltatással járó VAR-tevékenységet is végez a Psion.
A termékeire épülő logisztikai, disztribúciós alkalmazásokat fejleszt vállalatirányítási
rendszerekhez (Infosys, SAP stb.). Értékesítéskor a telepítés, a betanítás
után a felhasználói igények követésére és a szoftverupgrade-re vonatkozó
hosszú távú szerződéseket köt. Az Autóklub berkein belül a Sárga Angyalok
munkáját segíti mobil, multifunkciós terminálokra írt alkalmazása, amely
a bankkártyák azonosításán és a segítségnyújtással járó adminisztráció
támogatásán túl rövidesen SMS-üzeneteket is fogad. A rendszer továbbfejlesztését,
szupportját és a szoftverüzemeltetéssel járó feladatokat is a Psion végzi.
Az ÉDÁSZ-szal kötött szerződés keretében a nagyfogyasztók felé havonta
többszöri számlázást lehetővé tevő alkalmazás üzemeltetésében is részt
vállalt. A Psionnál működő gépen a leolvasóktól beérkező adatokat dolgozzák
fel, és küldik naponta tovább az ÉDÁSZ szerverére. Szerződésük a 2000.
év kezelését és az ilyen irányú felelősségvállalást is tartalmazza. Az
egyik ügyfél, a Lead System Hungary az ügynökhálózaton keresztüli értékesítést,
annak ellenőrzését, racionalizálását támogató és így hozadékként költségcsökkenést
eredményező alkalmazást készített Psion-palmtopokra. Ők végzik az ügynököktől
beérkező adatok fogadását, feldolgozását, és ők továbbítják azokat a felhasználók
(pl. Johnson & Johnson, Zwack Rt., L'Oreal, SmeethKlein Beetchem) felé.