Kínai e-commerce

Harmat Lajos, 2000. augusztus 27. 05:20
A China Pacific Insurance Co. (CPIC) bejelentette, megnyitja országos e-commerce weboldalát. Az online CPIC-nek öt szekciója lesz: biztosításértékesítés, ügyfélszolgálat, vállalkozási csatorna, biztosítási ötletek és biztosítási hírek.
Az ügyfelek tájékozódhatnak a CPIC termékekről, kiszámolhatják a jutalmakat és kitölthetnek egy formanyomtatványt a web-oldalon. Megerősítésként, a CPIC helyi kirendeltségén keresztül elküldi a biztosítási szerződést az ügyfélnek és támogatja az ügyfél online banki befizetését. Az első nyolc biztosítási tétel, melyet a CPIC online fog értékesíteni: a családi integrált értékbiztosítás , személyi otthonbiztosítás, számítógép-biztosítás, alapszintű vállalati vagyonbiztosítás, gépjármű biztosítás, légi szállítási biztosítás, légi utasok baleseti személyi biztosítása és átfogó életbiztosítás személyi biztonságra és beruházásra.

A CPIC végső célja a működési költségek leszorítása az internetes átfogó biztosítási szolgáltatások révén, beleértve az alkalmazás eljárást, az aláírást, a követelés-kiegyenlítéseket és a befizetést. A CPIC jelenleg fejleszti az Online CPIC biztonsági technológiáit és humán erőforrás funkcióit és összekapcsolja biztosítás értékesítési hálózatát a bankok és biztosítási cégek meglévő hálózatával. A CPIC tervei szerint három éven belül üzletének 10-15 százaléka az interneten bonyolódik.