A Jófogás.hu a mai napon (május 8.) bevezette „Háztól-Házig” szolgáltatását, amely egyedülálló megoldásnak számít a hazai apróhirdetési piacon. A felhasználók ezentúl egyes tárgyak között úgy böngészhetnek, mintha webáruházban vásárolnának, a futár pedig három munkanap alatt kiszállítja házhoz az adott terméket.
Ezentúl nem feltétel a személyes találkozó a két fél között, ha a Jófogás.hu-n vásárolunk. A portál egy funkcióval újított, amelyet „Háztól-Házig” névre kereszteltek. Ha valaki ezt az opciót választja, a futár házhoz viszi ki neki a megvásárolt árut. Ez a megoldás már mobiltelefonról is elérhető. Emellett természetesen továbbra is él a „hagyományos” módszer.
A rendszer a jövőben automatikusan felajánlja majd háztól házig szállítás lehetőségét, és az eladó így is meghirdetheti termékét. Ekkor megjelenik a „Háztól-Házig” logó a hirdetésben, amelyre rákattinthat a vevő, és ilyen szállítással is megrendelheti a terméket. Ha sikeres volt a vásárlás, és az eladó jóváhagyja a tranzakciót, akkor a logón az „Elkelt” felirat szerepel majd.
Bár nem árt tisztázni, hogy aki ezt a lehetőséget választja, fizetnie kell érte. Ennek díja 1900 forintba kerül. Viszont nem a vevőt terheli ez a költség, hanem az eladót, ugyanis a vételárból vonják le az összeget.
Jó hír azonban, hogyha bármilyen probléma merül fel a szállítás során, és nem sikerül a tranzakció, akkor az eladó is visszakapja az árut, és fizetnie sem kell.
A szolgáltatás előnye, hogy már nem csak a közvetlen környezetükben válogathatnak a felhasználók az adott termékek közül, hanem bárhol az országban. Budai László, a Jófogás.hu-t is üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary ügyvezető igazgatója kiemelte, hogy azért vezették be ezt a megoldást, mert számos visszajelzés érkezett hozzájuk, hogy sokaknak nincs idejük a személyes találkozó megszervezéséhez. Ezt az akadályt hivatott áthidalni a „Háztól-Házig”, amely a mai naptól (május 8.) minden felhasználó számára elérhetővé válik.