Index.hu-Grey Budapest stratégiai szövetség

, 2000. augusztus 28. 15:53
Az Index.hu stratégiai reklám- és marketingmegállapodást kötött a Grey Budapest reklámügynökséggel, a világ több mint 90 országában jelen lévő Grey Worldwide csoport tagjával.
A Grey Budapest reklámügynökség és az Index.hu internetvállalat az internetes kultúra és üzlet közös fejlesztése érdekében stratégiai reklám- és marketingszerződést kötött. A két vállalat célja, hogy a szokásos ügynökségi kapcsolaton túlmenően tudásukat, tapasztalatukat megosztva hozzájáruljanak a magyarországi internetkultúra fejlesztéséhez, az internet mint hatékony kommunikációs és kereskedelmi eszköz lehetőségeinek kiaknázásához.

A stratégiai megállapodás keretében egy esztendőn keresztül a Grey Budapest bonyolítja az Index.hu portál reklámkampányait, segíti az Index reklám- és marketingmunkáját.

Az Index.hu, Magyarország vezető portáljának és számos vertikális portálnak és internetszolgáltatásnak az üzemeltetője segítséget nyújt a Grey Budapestnek, hogy az internet mint hatékony reklám- és marketingeszköz beépüljön a Grey mai és leendő ügyfelei kreatív és médiastratégiájába.

Az Index augusztus végén induló és a várakozások szerint igen feltűnő reklámkampányát már a Grey Budapest bonyolítja.

Az Index számára a Grey nagyon meggyőző ajánlatot és kreatív koncepciót kínált. Az ügynökség éppen azt kínálta, amit az Index keresett: egyedi, az Indexhez és az internetkultúrához közelálló kreatív koncepciót, valamint egy nemzetközi hátterű, megbízható ügynökség biztosította professzionális szakmai és megvalósítói hátteret - nyilatkozta Braun Róbert, az Index.hu vezérigazgató-helyettese.

A Grey Budapest referenciának tekinti az Index.hu számára készítendő kampányokat, bizonyítandó, hogy a reklámügynökség a klasszikus termékek és márkák mellett az internetes márkaépítésben is eredményes partnere a sikeres vállalatoknak. Közös célunk, hogy az internet a vállalatok kommunikációs stratégiájának fontos részévé váljon - mondta Piero Leone, a Grey Budapest ügyvezető igazgatója.