Az LG bejelentette, hogy web-OS alapú Smart+ HDTV-inek eladásai túllépték az egymilliót. A vállalat márciusban dobta piacra ezeket a modelleket, tehát három hónap leforgása alatt sikerült elérnie ezt a mérföldkövet.
Több mint egymillió web-OS alapú Smart+ HDTV-t értékesített a dél-koreai techóriás a márciusi indulás óta, amely, ahogy azt In-kyu Lee, a vállalat alelnöke és a TV-részleg feje kiemelte, jelentős eredménynek számít a TV-piacon.
A vállalat célja, hogy 2015 elejére ez a szám 10 millióra emelkedjen, és még tovább szeretnék bővíteni a készülékek piacát. Elmondásuk szerint a hónap végére 150 országban lehet majd LG Smart+ TV készülékeket kapni.
Az LG törekvései az irányba mutatnak, hogy egy egyszerű és hatékony smart TV operációs rendszert hozzon létre, tehát nem azt tartja elsődlegesnek, hogy minél több funkcióval lássák el a készülékeket. Lee elmondta, hogy az egyszerűségre törekednek majd a jövőben, ami a Smart+ Tv-ket illeti. Úgy tűnik, a fogyasztók is osztják nézeteiket, amely jó fejlődési iránynak mutatkozik.
Forrás: LG