A katasztrófa utáni helyreállítás során a vállalatoknak egyre szigorúbb elvárásoknak kell megfelelniük az adatvesztési tűrés (RPO) és a kieséstől az újraindításig eltelt idő (RTO) tekintetében. A PlateSpin megoldás gyors katasztrófa utáni helyreállítást, valamint hatékony szerverkonszolidációt és migrációs funkciókat biztosít a virtuális és fizikai szervereken futó informatikai szolgáltatások számára.
Elérhetővé vált a PlateSpin Forge 4 a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet kínálatában, amely a katasztrófa utáni helyreállításra és az informatikai szolgáltatások migrációjára kifejlesztett PlateSpin termék legújabb kiadása. A megoldás alacsony költségek mellett biztosít teljes körű helyreállítást egy esetleges katasztrófahelyzet után, emellett leállás nélküli migrációt tesz lehetővé a szerverek között.
„Az okostelefonokkal és a táblagépekkel dolgozó üzleti felhasználók legfőbb elvárása, hogy bármikor és bárhonnan elérjék a munkájukhoz szükséges a vállalati adatokat. Az ilyen jellegű igények arra kényszerítik a rendszergazdákat, hogy folyamatosan egyre jobb RPO és az RTO értékeket próbáljanak meg elérni. A PlateSpin Forge 4 legfrissebb szolgáltatásai olyan kombinált eszközkészletet nyújtanak, amellyel a szakemberek megtervezhetnek, felügyelhetnek és tesztelhetnek minden szükséges katasztrófa utáni helyreállítási forgatókönyvet” – mondta Hargitai Zsolt, a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
A PlateSpin Forge 4 számos különböző problémára kínál megoldást a katasztrófa utáni helyreállítás és az informatikai szolgáltatások kezelése terén:
Az új PlateSpin Forge 4 már elérhető.