Magyarországi pozíciójának erősítése érdekében a Naspershez tartozó eMAG.hu integrálja a szintén a cégcsoport tulajdonában lévő Grando.hu-t. A domainre érkező felhasználókat az eMAG.hu oldalra irányítják át, ahol regisztráció nélkül is bejelentkezhetnek korábbi fiókjukkal, és felfedezhetik az online vásárlás új lehetőségeit. Ezzel a lépéssel azt szeretnék elérni, hogy idővel az ország első számú online kereskedőjévé váljanak.
Az eMAG közel 700 márka több mint 22.000 termékét kínálja olyan szolgáltatásokkal kiegészítve, amelyek különlegesnek számítanak a hazai piacon. Ingyenes és pontos házhozszállítást, illetve bankkártyás vagy utánvétes fizetési lehetőséget biztosít az ország egész területén. A vevő az átvételkor még fizetés előtt kibonthatja az árut, és akár azonnal vissza is küldheti a terméket, ha esetleg meggondolta magát. Az eMAG garanciával rendelkező, esetlegesen meghibásodott termékeket a cég térítésmentesen juttatja el a tulajdonostól a szervizbe, majd javítás után vissza a vásárlóhoz.
A stratégiai együttműködés egy újabb fontos lépés annak érdekében, hogy az eMAG megerősítse jelenlétét a magyar e-kereskedelmi piacon. Közép-Kelet-Európa legnagyobb online áruháza alig egy éve kezdte meg működését hazánkban, és már 10 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik az informatikai és elektronikai termékek online értékesítésében. A termékkategóriák is folyamatosan bővülnek: az idei évtől már szépségápolási és kozmetikai cikkek, babaápolási termékek és házikedvenceknek szánt kiegészítők is megtalálhatók az eMAG.hu kínálatában. A vállalat sikeréhez hozzájárult, hogy vezető márkák termékeit kínálják kedvezményes áron különleges akciók keretében. Az egyedi értékesítési akciók, a villámgyorsan felépített adatbázis és a folyamatosan magas minőség és pontosság emelte a vezető online kereskedők közé az eMAG.hu-t alig egy év alatt.
„Amikor tavaly októberben beléptünk a magyar piacra, azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy néhány éven belül az ország első számú online kereskedelmi vállalata legyünk. Az elmúlt hónapok dinamikus növekedését és 10 százalékos piaci részesedésünket tekintve egyre közelebb kerülünk ehhez a célhoz. Az eMAG az online vásárlás egy új szintjét képviseli - minőségi szolgáltatásaink Magyarországon is egye több vásárlót győznek meg arról, hogy érdemes bennünket választani, ha új és garanciális termékekről van szó. A közlejövőben számos meglepetéssel készülünk, ezért érdemes lesz figyelni bennünket” – mondta Iulian Stanciu, az eMAG ügyvezető igazgatója.