Tavaly több mint 23 millió percet fordítottak az ügyfelek telefonálásra, és háromszor többet beszéltünk mobilon, mint vonalason - derül ki az NMHH adataiból, amelyeket a Napi Gazdaság ismertet.
Közel háromszor többet beszéltek Magyarországon az ügyfelek mobilon tavaly, mint vonalas telefonkészüléken, az idén tovább nőtt a mobilhívások időtartama, míg a vonalasoké csökkenő trendet mutat - írja a Napi Gazdaság. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) arról tájékoztatta a lapot, hogy tavaly több mint 23 millió percet töltöttek az emberek telefonálással, a vezetékes készülékekről indított hívások időtartama 5,1 millió perc volt, a mobilról kezdeményezetteké 18,3 millió perc. A lap megjegyzi: mindez azt jelenti, hogy tavaly 44,5 évet fordítottak az ügyfelek telefonbeszélgetésre.