Évadnyitó rendezvény: az Oracle e-business megoldásai

Kovács Attila, 2000. szeptember 6. 12:24
Több mint kétszázan mentek el az Oracle Hungary szeptember 6-i budapesti évadnyitó marketingrendezvényére, amelyen a cég szakemberei a legfontosabb Oracle e-business megoldásokat tekintették át.
A margitszigeti Hotel Thermál négy konferenciaterme adott otthont a négy párhuzamosan lebonyolított szekciónak. A cégszemléletű szekciók témái a következők voltak: ügyfélközpontú vállalatirányítás (itt újdonság volt, hogy CRM-ben mutatták be az adatbányászati alkalmazásokat), Oracle internetes beszerzés, az e-business alapját képező Oracle iPlatform bemutatása, üzleti portálok építése (először most mutatták be az Oracle Portal 3.0 verzióját).

A mostani félnapos szemináriumot nemsokára tizenkét ingyenes, a konkrét megoldásokra és termékekre vonatkozó technológiai szeminárium követi az ősz folyamán (a témákra és időpontokra vonatkozó információt lásd a www.oracle.hu/seminar webcímen).