Hatékony értékesítés a legújabb trendek szerint

forrás: Prím Online, 2014. szeptember 15. 09:38

A Piac és Profit KKV-AKADÉMIA rendezvénysorozatának fókuszába szeptember 24-én az értékesítés kerül. A konferencián az eladásnövelés mellett a közösségi média felületek kiaknázása is terítékre kerül majd.

Vállalkozást építeni nem lehet eladás nélkül. A magyar vállalkozók viszont nem tudnak eladni, sőt! Úgy érzik, ciki értékesítőnek lenni. A marketing révén lesz ismert a termék és a cég, az eladást azonban nem helyettesíti az ismertség. Egy cég sikere múlik az értékesítés, az ügyfélkezelés színvonalán, megfelelő helyén kezelésén. Egy jó cégben minden munkatárs profi szinten kommunikál az ügyféllel. Főként azonban a vezető és az értékesítési csapat kell, hogy legyen a legjobb saleses.

 

 

 

Hogyan tudjuk manapság eladni a termékeinket, szolgáltatásainkat, milyen új, a mai kornak megfelelő eladási technikák, kommunikációs fogások, gyakorlatok eredményesek? Hogyan működik a sale személyesen, az interneten, e-mail-ben, adatbázisokon, közösségi oldalakon, webáruházakban? A legjobb szakemberektől szeptember 24-én a KKV- AKADÉMIA Ügyfélkezelés, a legfontosabb marketingeszköz című szakmai konzultációján minderre választ adnak!

 

A rendezvényen szakértők beszélnek többek közt arról, hogy milyen technikákkal tudja egy kkv-vezető márkát építeni, eladni cége termékeit és saját magát, mik azok a kommunikációs csatornák, helyzetek, amikor ő maga, személyesen tudja a legjobban leadni cégét brandjét, szakértelmét. A konzultáción kiderül, hogyan lehet az értékesítési csapat motivációját folyamatosan magas szinten tartani vagy, hogy milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez. Kiderül az is, hogy mi az a remarketing és hogyan használja egy cég a siker érdekében közösségi médiát. 

 

A rendezvény végén a már jól ismert Üzleti kézfogó teremt alkalmat a résztvevőknek, hogy egymással is megismerkedjenek szervezett rendszerben, névjegycserével.