Helyfüggő mobilmarketing már Magyarországon is

MTI Sajtóadatbank, 2014. szeptember 18. 09:02

Az Amerikában és Angliában már sikeresen működő "helyfüggő mobilmarketing" szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja.

Az ITSH és a Magyar Telekom összefogásával létrejött szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon tulajdonosának, hogy ott olcsóbban vásárolhat.
 

A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy 50 ezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt "újragondoló" megoldás a T-Systems International fejlesztése.
 

A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek - tájékoztatott az ITSH.