Digitális Mesterkurzus képzését folytatja az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Idén ősszel is 4 alkalommal a leghatékonyabb és legújabb digitális trendekkel, módszerekkel ismerkedhenek meg a tanulók.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják a szervezők, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A novemberben induló képzés során a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, mint például online márkaépítés, display, keresőmarketing. megismerhetik az online és digitális médiumokat, és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
Erős Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke szerint „Nagy sikerrel bonyolítottuk le a tavalyi képzést, amelyet a sok pozitív visszajelzés miatt is fellelkesülve folytatjuk. Kibővített tematikával, számos kiváló előadóval. „
A MAKSZ immáron három éve foglalkozik a felsőoktatásban is az online marketing edukációjával, hiszen a Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Főiskolán is tart képzéseket.”
A szakmai szervezetek azon dolgoznak, hogy a képzés végén megszerzett oklevelet nemzetközi társszervezeteik is elfogadják, így a Digitális Mesterkurzus - egyedülállóan a hazai oktatási piacon - nem csak magyar viszonylatban, de külföldön is elismert oklevelet biztosítson.
Részletek: www.digitalismesterkurzus.hu