Sok játékkészítő cég vállat vonhat a fenti adatok felett a WAP lassú terjedése és a sok negatív visszajelzés miatt, de a Datamonitor figyelmeztet: "Ez egy nagy lehetőség mindenkinek a tartalomiparban. A játékok azon kevés tartalmak közé tartoznak, melyek nagy tömegeket vonzanak. A játékkészítő cégek már felismerték ezt, de most a kezdő fejlesztőknek is van esélyük."
2005-re már elterjed a GPRS technológia, amely már 115 Kb/s-os adatátvitellel büszkélkedhet, sőt az UMTS is megjelenik, amely már 2 Mb/s-ra képes! Ekkor már a legtöbb mobiltelefon színes, nagyfelbontású kijelzővel rendelkezik, így a játékok valóban élvezetes alkalmazások lehetnek.
A jelentés egyébként nem érinti a japán piacot, amely jóval fejlettebb az amerikainál és az európainál. A DoCoMo iMode szolgáltatásán már most is a WAP-ra írottaknál fejlettebb játékok érhetők el - írja a CNet.