Ügyfélközpontú szolgáltatásáért az amerikai CIO magazin CIO-100 díjazottjai között van idén a SAS Institute.
Az operatív és stratégiai szinten is kiváló teljesítményt nyújtó vállalatoknak járó díj esetében - hogy előrevetített képet biztosíthasson az állandóan változó üzleti trendekről - a lap a hangsúlyozni kívánt témát évente változtatja. Idén a CRM-en, vagyis az ügyfélorientált üzleti gyakorlaton keresztül megnyilvánuló kiválóságon, innováción és üzleti teljesítményen volt a hangsúly. A CIO-100-as besorolással a SAS-t így nem csupán a CRM-szoftverek forgalmazójaként, de felhasználójaként is elismerték, mivel a szoftvert alkalmazva ügyfelei több mint 98 százalékát volt képes megtartani.
A SAS Institute e-Intelligence megoldását választotta vásárlói weben való interaktivitásának erősítésére a weboldalán napi 40 millió dolláros forgalmat bonyolító Dell. A különböző forrásokból - pl. a weboldalakra való kattintásokból, az egyedi fejlesztésű és a külső rendszerekből - származó demográfiai adatokat összegyűjtő és elemző, számos SAS-szoftvert és -szolgáltatást magában foglaló megoldás a SAS Customer Relationship Management (CRM) képességeivel is rendelkezik, így a Dell - a vásárló viselkedésébe való bepillantás alapján történő tartalmi és navigációs fejlesztéseivel - jobban kiszolgálhatja majd online ügyfeleit.