A Digitális Mesterkurzus képzés az online iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) közös szervezése, ahol hiánypótló szaktudást szerezhetnek és értékes szakmai kapcsolatokat köthetnek a résztvevők. A 4 napos képzés novemberben lesz.
A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartása érdekében. Ennek jegyében indította el az IAB és a MAKSZ közösen a Digitális Mesterkurzus elnevezésű online marketing képzését. A négy egész napot felölelő kurzusra főként olyanok jelentkezését várják, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.
A novemberben induló Digitális Mesterkurzuson a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, mint például online márkaépítés, display, keresőmarketing, közösségi média használata. Megismerhetik az online és digitális médiumokat, digitális ügynökségeket és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is.
2014. október 10-ig 20% Early Bird kedvezménnyel, plusz szakmai szervezetek tagjaként további árengedményekkel látogatható a kurzus, ahol 4 nap alatt 30 oktató fordul majd meg, valamint az átfogó elméleti alapozás mellett a hatékony gyakorlat is fókuszba kerül.
A képzés időpontja: 2014. november 7-től november 28-ig, négy egymást követő pénteki napon.
Helyszín: LOFFICE Coworking
Tematika, jelentkezés: www.digitalismesterkurzus.hu