KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság

forrás: Prím Online, 2014. október 17. 10:54

Árfolyam-ingadozás, halmozódó kintlévőség, kibertámadás, NAV és ÁNTSZ ellenőrök? Úgy érzi felkészült mindenre? Ha nem, a KKV-AKADÉMIA ”Fő a biztonság!” konzultációján választ kaphat kérdéseire, ahol gyakorlati tippeket kaphat cége biztonságos működéséhez.

Egy cégvezető feladata biztonságba helyezni a cégét, a dolgozókat, az épületeket, adatokat, a cégvagyont és saját magát is. Nagyon sok helyről érkezhet a veszély, de ha felkészülten várjuk, nem érhet meglepetés!

 

A munkáltató felelősségi körébe tartozik, hogy a hatályos törvényi előírásoknak megfeleljen, és munkavállalóival betartassa ezen követelményeket. Ügyelnie kell a munkabiztonságra, a veszélyek elkerülésére, megelőző stratégiák kialakítására és az esetleges problémák szakszerű megoldására. De nem csak az emberek, az adatok biztonsága is kiemelten fontos!

 

A magyar vállalatok többsége alulértékeli a kiberbűnözés veszélyeit. Felmérések szerint a hazai cégek közel kétharmada nem tartja vállalatára nézve kockázatosnak a kiberbűnözést. Éppen ezért megelőző lépések is csak elvétve történnek. Ez azért különösen veszélyes, mert az ilyen fajta visszaélések a vállalkozás legértékesebb, illetve a legkönnyebben értékesíthető eszközeit (szellemi tulajdon, kutatás & fejlesztés, ügyfél- és banki adatok) érintik. Az informatikai rendszerekbe való behatolás sebezhetővé teszi a cégeket és komoly hatással van versenyelőnyükre és üzleti titkaikra egyaránt.

 

Nem csak a bűnözők, a jog is számos kellemetlenséget okozhat egy cégben. Fel kell készülni a törvényi buktatókra és lépéseket kell tenni a vagyon védelme érdekében – ehhez jó eszköz például a cégstruktúra megfelelő átalakítása. Ha nemzetközi pénzmozgás is része a tevékenységnek, még nagyobb elővigyázatosságra van szükség. Elég lehet egy rosszul megírt szerződés és úszik a nyereség.

 

És ha mindenre felkészültünk, akkor is fenyegetnek még teljesen kiszámíthatatlan tényezők, például a nem fizető vevők és lelépő kulcs-alkalmazottak.

 

Mit lehet tenni mindezzel? Október 21-én a Piac & Profit szakmai konzultációján az említett témák mindegyikéről szó esik és szakértőinknek konkrét kérdéseit is felteheti.

 

A rendezvény végén a már jól ismert Üzleti kézfogó teremt alkalmat a résztvevőknek, hogy egymással is megismerkedjenek szervezett rendszerben, névjegycserével.

 

További információ és regisztráció itt.