A vállalat árbevétele 45 százalékkal, 568 millió dollárra (176 milliárd forint) nőtt éves összehasonlításban, azonban a nettó veszteség 4,3 millió dollárt tett ki a szeptember végéig tartó három hónapban. Egy évvel ezelőtt 3,4 millió dollár volt a veszteség. A cég adatai szerint többek között a marketingköltségek, a termékfejlesztési és az adminisztratív kiadások miatt volt veszteséges a negyedév.
A vállalat három fő üzletága, a munkaerő-közvetítőknek fejlesztett szolgáltatások, a prémium előfizetők és a reklámozás közül a bevétel legnagyobb részét, mintegy 60 százalékát a legelső adja. Ezzel a cég kilóg a közösségi oldalak közül, ahol többnyire a reklámokból származik a legtöbb bevétel.
A LinkedIn a harmadik negyedévben mintegy 332 millió regisztrált taggal rendelkezett, az előző negyedévi 313 millió után, ami 6,1 százalékos növekedés. Az új tagok főleg az Egyesült Államokból és Kínából csatlakoztak, az ázsiai országban az idén lépett piacra a LinkedIn. A kínai terjeszkedés az emberi jogvédő szervezetek rosszallását váltotta ki, mivel a cég belement abba, hogy cenzúrázza a kínai kormány által politikailag kényesnek tartott tartalmakat.