Tavaly 13 millióval nőtt az amerikai Netflix internetes tartalomszolgáltató és videó streamer oldal előfizetőinek száma, elérve az 57,4 milliót, a cég negyedéves jelentése szerint 2014 utolsó negyedévében 4,33 millió új előfizetőt regisztráltak, ez volt az eddigi legsikeresebb negyedévük ebből a szempontból.
A Netflix nyeresége 2014 október-decemberében éves szinten 72 százalékkal nőtt, a profit 83,4 millió dollárra ugrott. A részvényenkénti nyereség 1,35 dollár lett az egy évvel korábbi 0,79 dollárhoz képest, de ebben egy egyszeri, 39 millió dolláros bevételi tétel is szerepet játszott.
Reed Hastings vezérigazgató szerint az internetes televíziózás világszerte növekszik és a Netflix az iparág élvonalában van. Az eddigi sikereik alapján a vezérigazgató arra számít, hogy 2017-ig befejezik nemzetközi terjeszkedésüket úgy, hogy közben nyereségesek tudnak maradni. A vállalat 1 milliárd dollár hitelt vesz fel, hogy finanszírozza az Amerikán kívüli piacszerzést.
A Netflixnek még mindig az Egyesült Államok a legnagyobb piaca, 2014 végén 39,1 millió előfizetője volt az országban. Reed Hastings szerint az amerikai előfizetők száma el fogja érni a 90 milliót, de ehhez majdnem egy évtizedre lesz szükségük a mostani növekedési ütemet alapul véve.
2015 első negyedévében 4 millió új előfizetőre számít a Netflix világszerte. A cég részvényárfolyama a New York-i tőzsdén kedden 3,4 százalékkal erősödött, szerdán a tőzsdén kívüli forgalomban további 15,54 százalékkal nőtt és 403 dollár volt.