Tíz különböző kategóriában mutat be a Xerox megoldásokat és újdonságokat az ELTE Kongresszusi Központjában szeptember 18-20. között megrendezett DocuWord kiállításán.
Az ehhez kapcsolódó sajtótájékoztatón, szeptember 19-én többek között bejelentették, hogy a legfontosabb cél a termékekkel, megoldásokkal megcélozni a kis irodákat és otthoni piacot (SOHO), valamint a cég jelentős mértékben erősít Magyarországon a hálózati nyomtatók piacán is. Most jelent meg először a Xerox Phaser 850 típusú hálózati irodai rendszere, az M 750 típusú 12 lap/perc (F/F), illetve 7 lap/perc (színes) tintasugaras nyomtatója, a DocuColor 2060 és DocuColor 2045 típusú digitális színes nyomdaberendezése is.
A cég nemrég kinevezett új magyarországi igazgatója, Hriszto Manov a múlt évihez képest idén 20-25%-os növekedést vár az árbevételben. A sajtótájékoztatón megjelent Hugh Jarret, a Xerox e-marketing menedzsere, aki bejelentette, hogy 2002-re a jelenleg 26 milliárd forgalmat bonyolító cégnél milliárd dolláros üzletté válik az e-business és e-commerce stratégiát megvalósító és az internet lehetőségeit jobban kihasználó e-marketing üzletág.