Újra indul az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek gyakorlati felhasználását oktató Digitális Mesterkurzus az iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezésében. Az április elején kezdődő 4 napos képzésre főként olyan szakemberek jelentkezését várják, akik gyakorlatban foglalkoznak online reklámozással, vagy ezen a területen szeretnének elhelyezkedni.
Az online, interaktív, digitális technológiák és megoldások ismerete és mindennapi használata ma már szerves része a marketing tevékenységnek is. A vállalkozások körében évről évre nő az igény az online marketinghez értő szakemberek iránt, akiknek teljes szemléletmódját áthatják az új trendek. A digitális technológia rohamos fejlődése a marketing világát se hagyta érintetlenül és a versenyképesség megtartásához nélkülözhetetlenné tette az online megoldások ismeretét és gyakorlati alkalmazását.
A képzés során a hallgatók a médiapiac és kommunikációs iparág olyan szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, akik mindennapjaikat töltik ebben a szegmensben, tehát elméleti ismeretek mellett naprakész gyakorlati tudással rendelkeznek. A négynapos kurzus fő célja, hogy az online marketing legújabb és leghatékonyabb trendjeinek megismertetése mellett megtanítsa a résztvevőknek e terület eszköztárának hatékony felhasználási lehetőségeit is.
A MAKSZ és az IAB közös szervezésű kurzusán, amely áprilisban harmadik alkalommal indul újra, eddig huszonnyolcan tettek sikeres vizsgát, a résztvevők elsősorban média-, ügynökségi-, illetve hirdetői oldal felső- és középvezetői szintjéről érkeztek.
„A szakmai kapcsolatok bővítése és elmélyítése mellett a képzés lehetővé tette számomra az online marketing legkorszerűbb módszereinek megismerését, illetve a közös feladatok elvégzése révén gyakorlati elsajátítását. A résztvevők szakmai sokszínűségének köszönhetően alkalom nyílt a tapasztalatcserére, amely a mindennapi munkánk során alkalmazott új szempontok figyelembevételének alapjává válhat. A szakma más területén felvetődő problémák és a kollégák által hozott megoldásmódok, gondolkodási minták megismerése segít, támogatást jelent a globális szemléletmód kialakításában.”- fogalmazott Pálóczi Tamás, a Russmedia értékesítési vezetője.