Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül

forrás: Prím Online, 2015. március 16. 12:13

A magyar, kutatás-fejlesztéssel foglalkozó Innofor-Invest Kft. féléves munkát követően egy automatizált marketing robot rendszert fejlesztett ki, amely képes az élőszavas, személyes találkozáson alapuló tájékoztatás kiváltására minden olyan környezetben, ahol eddig elengedhetetlen volt az emberi jelenlét.

Az AMARO (Automated MArketing RObot) egy olyan komplex tájékoztató rendszer, amely a modern videó technológiák (holografikus megjelenítés, érintőképernyős üvegfelület, speciális kiosk) használatával lehetővé teszi, akár az emberi közreműködés nélküli, interaktív, non-stop és személyre szabott kiszolgálást – legyen szó akár értékesítésről vagy tanácsadásról.

A marketing robot, animált karaktert formáz, kommunikál a vásárlóval és a felmerülő kérdésekre, részben előre definiált módon válaszokat, ajánlatokat tesz. Mindez a felhasználó számára időtakarékos és kényelmes vásárlást tesz lehetővé, a cégek és piackutatók pedig eddig soha nem látott módon, a nap bármely szakában, személyre szabottan, tömegekkel tudnak kommunikálni.

„Terveink szerint első lépéskén a magyar piacon vezetjük be – az itthon még egyedülállónak számító – rendszert, azonban a nemzetközi piacra lépést sem zárjuk ki a jövőben” – mondta el Gyimesi Áron projektvezető.

Bővebb információk: http://innofor-invest.com/amaro/