A közösségi média nem csak szórakozásra használható, mrketingeszközként is sok potenciál rejlik benne. Sokan azonban még nem ismerték fel az erejét, illetve nem tudják megfelelően használni.
A közösségi média évek óta a legolcsóbb és ha megfelelő hozzáértéssel és ügyességgel kezelik, a leghatékonyabb marketingeszköze a kis- és középvállalkozásoknak.
A Facebook és a Google azonban szinte követhetetlen gyakorisággal változtatják a megjelenés és a felhasználók elérésének feltételeit. Ha pedig nem követjük az új szabályokat és lehetőségeket, a hatékonyság drasztikusan csökken.
Ki kell tűnni a tömegből, hiszen már minden versenytársunk is jelen van ezeken a felületeken, az emberek pedig egyre kevésbé érdeklődőek. Rugalmasnak, leleményesnek és nagyon hozzáértőnek kell lenni, hogy a lehető legjobban használjuk a közösségi oldalakat üzleti célokra, értékesítésre, ismertség növelésére.
A legfrissebb trendekről, újdonságokról és a legjobb, bevált praktikákról lesz szó március 19-én a Social Media 2015 konferencián.