Egy friss szerint az Appley Pay felhasználók kétharmadánál már jelentkeztek problémák a rendszer használata során. Az adatok szerint az iPhone 6 tulajdonosok több mint fele használja már a szolgáltatást.
A Phoenix Marketing International készített egy felmérést, melyben azt vizsgálták, mennyire sikeres az Apple fizetési megoldása, az Apple Pay. Az adataik azt igazolják, hogy több esetben is adódtak gondok a szolgáltatás használata során. A felmérés szerint az iPhone 6 és 6 Plus felhasználók előszeretettel használják az Apple Payt. A userek 66%-a használta már a szolgáltatást.
A megkérdezettek fele nyilatkozott úgy, hogy számos Apple Pay partner nincs megfelelően felkészülve a fizetési megoldás használatára, 48%-uk pedig elégedetlen a szolgáltatással. Mint elmondták, a tranzakció túl hosszú ideig tart, sok esetben pedig kétszer is lefutottak. A megkérdezett 42%-a konkrétan azt is kiemelte, hogy a pénztárosok gyakran nem ismerik az Apple Pay rendszerét megfelelően.
A Blooomberg egy hasonló jelentésre hivatkozva, melyet a Citi Research készített, szintén azt állítja, hogy akadnak panaszok a rendszerrel kapcsolatban. Az okok egy része arra a problémára vezethető vissza, hogy az üzletek nagy részében nincsenek iPhone 6 támogatású NFC fizetési terminálok.
Ezzel párhuzamosan azonban nőtt az Apple Pay használók száma, amely az iOS 8 felhasználók táborának gyarapodásával magyarázható. A Bank of America adatai szerint már több mint 1,1 millió kártyát használtak az Apple Pay szolgáltatáson keresztül.
Forrás: GSMArena.com