Februárban debütáltak a Samsung legújabb csúcsmobiljai, néhány nap múlva pedig indul a nemzetközi Next is now kampány, amelyben bemutatkoznak a Galaxy S6 és Galaxy S6 edge okostelefonok.
A napokban indul az új Samsung mobilok nemzetközi kampánya, mely április 17-én, a Mark Romanek által rendezett reklámfilmmel indul. A rendező nevéhez fűződik számos vírus videó, többek között a Nike „Voices", és a Call of Duty számítógépes játék „Ghost teaser" reklámfilmje. A Next is now koncepcióban a jövő megismerésének vágyát öntik képi formába, miközben a Galaxy S6 és S6 edge funkcióinak köszönhetően – így például a vezeték nélküli töltés, gyors töltés, kamera funkciók vagy éppen az ívelt dizájn – a jövő most valóban elérhető közelségbe kerül.
A mostani 60 másodperces – itthon 30 másodperces – reklámfilmet több kisebb film is követ majd, amelyekben mindennapi, mégis izgalmas helyezetekben tűnik fel a Galaxy S6 okostelefon. A reklámfilmben a népszerű brit énekes-zeneszerző Rita Ora is látható, ahogy a legújabb „New York Raining" című slágerét énekli a stúdióban.
A Samsung legújabb Galaxy S6 és S6 edge okostelefonjai Magyarországon április 17-től kaphatóak. Ezen a napon a vállalat két budapesti bevásárlóközpontban, a WestEndben és az Allee Bevásárlóközpontokban lévő Samsung Experience Store-okban külön eseményekkel is készül 10 és 18 óra között. Az üzletekbe betérő érdeklődők egy különleges játékban vehetnek részt, ahol értékes nyereményekkel gazdagodhatnak.
A Samsung Galaxy S6 és S6 edge készülékek már előrendelhetők minden operátornál, illetve a Samsung Experience Store-okban.