Digitalizálják az irodai papírmunkát a Xerox új fejlesztései

forrás: Prím Online, 2015. május 21. 09:33

A nagyvállalatok, szervezetek, intézmények kommunikációja még ma is leginkább papíralapú. Naponta milliónyi dokumentum keletkezik, amelyeknek a megosztása, küldése, tárolása rengeteg energiával, idővel, munkaráfordítással jár. A Xerox együttműködésben a Hyland and Datawatch cégekkel a közelmúltban több munkafolyamat automatizálási fejlesztést is megvalósított, amelyek a sok embert foglalkoztató cégeknek, szervezeteknek jelenthet megoldást az adminisztrációs feladatok eddigieknél hatékonyabb feldolgozásában.

·    A Xerox a szolgáltatás-fókuszú vállalkozások munkafolyamatainak meggyorsítása érdekében vezeti be a piacra a Datawatch Managed Analytics Platform megoldását. Ennek használatával a polcokra kerülő termékek teljes életciklusa alatt jelentősen csökkenthetőek a nyomtatási kiadások és a munkaerő költségek. Mindez annak köszönhető, hogy a platform digitalizálja, automatizálja és központosítja az addig manuálisan végzett tevékenységeket, így a leltár-, ár-és számlaegyeztetések, a kimutatások készítése és a többi papíralapú ügyintézés pillanatok alatt egy átlátható online rendszerben végezhető el.


·    A pénzügyi szolgáltatók láthatják a hasznát a Loan Application Processing megoldásnak, amely alkalmassá teszi a vállalatok technológiai rendszereit arra, hogy a mobil eszközökön keresztül küldött hitelkérelmeket befogadják, és azonnal nekiláthassanak azok feldolgozásának. A Xerox fejlesztése révén a szolgáltatók a külső adatbázisokat is zökkenőmentesen integrálhatják a saját ügyintézési folyamataikba.

 



·    A Health Records Information Management elnevezésű fejlesztés a kórházak számára teremt átláthatóságot a saját betegellátási rendszereikben és növeli az intézmények hatékonyságát. Egyszerre több funkció is ellátható vele. Használható nyilvántartóként, kép-és lelettárolóként, illetve kommunikációs felületként is.

·    A Human Resources Onboarding a hr területen dolgozók számára nyújt támogatást napi feladataik ellátásához. Online felületet biztosít a munkavállalással járó adminisztrációs teendők menedzseléséhez és ennek köszönhetően megszünteti a papíralapú, nehézkes, lassú eljárásokat. A munkáltatói szerződések, az okiratok, illetve ki-és befizetések nyilvántartása, az iratkezelés, a dokumentumok visszakeresése és archiválása egy helyen, központi irányítás alatt érhető el ebben a rendszerben.

A Xerox a fentiekben felsorolt fejlesztéseket Amerikában, Kanadában és Európa számos országában az év első felében vezeti be.