Az új Volvo S60 internetes kampánya

Tóth Zoltán, 2000. szeptember 26. 19:43
A Volvo bejelentette ,hogy az új S60-as modelljük reklámkampányát az internetre alapozzák. Pontosabban az America Online-ra (AOL), és a velük megkötött szerződésre.
Az autógyártó cég szerint a reklámköltségek nagyon megugrottak a novemberi elnökválasztások miatt. Emiatt a Ford sztrájkfelhívást hirdetett a reklámipar ellen, és ideiglenesen beszüntette a televíziós hirdetéseit.

Phil Bienert, a Volvo észak-amerikai divíziójának e-business vezetőmenedzsere az AP-nek elmondta, hogy az anyavállalat reklámpolitikájával ellenkező kampány oka nem a Ford sztrájkfelhívása volt. Inkább az, hogy a Volvo-vásárlók 85%-a rendelkezik internet-hozzáféréssel.

Az újonnan megkötött üzlet alapján azok az AOL-előfizetők, akik megvásárolják a 8 millió forintnyi alapárú autót, 600 ezer forint értékben választhatnak extrákat a vadonatúj kocsijukhoz.

A 24 millió előfizetővel rendelkező AOL minden ügyfele a bejelentkezéskor egy Volvo-reklámot lát majd. Az első banner október 9-én fog feltűnni a monitorokon. Az autószalonokba pedig november elsején kerül az S60-as.

Volvo csak januárra tervezi a televíziós és a nyomtatott sajtós reklámkampányát.