Többen, többet adózunk, a hirdetési megrendelések más rendszerben jutnak el a megjelenésig! Hogyan tovább? A Piac és Profit következő konferenciájának fókuszában a reklámpiacot érintő törvényváltozások állnak.
Bár még egyelőre nem módosítottak hivatalosan a reklámtörvényen, hamarosan ez is bekövetkezik. Az érintett piaci szereplőknek pedig nem lehet elég korán elkezdeni a felkészülést az új jogszabályokra, irányelvekre.
A lapoknak- és/vagy online kiadóknak, tartalomszolgáltatóknak, sales house-oknak, reklámügynökségeknek, hirdető cégeknek vagy pénzügyeseknek, könyvelőknek jó, ha gyorsan tisztában kerülnek azzal, mit kell másként tenniük, hogyan kell igazodniuk két elfogadott, a reklámpiacot alapvetően átrendező új szabályokhoz.
Két törvénymódosítás vár bevezetésre, mely alapvetően érinti a reklámpiac szereplőit.
Az egyik: már a kisebb, reklámfelületeket is értékesítő print és online lapkiadókat, tartalomszolgáltatókat is adófizetésre és adminisztrációnövelésre kötelező reklámtörvény-módosítás (100 millió forint feletti hirdetési bevétel adóztatása).
A másik: a reklámügynökségeket és a sales house-okat, valamint a hirdető cégeket és a reklámközzétevőket, azok közötti piaci kapcsolatokat alapvetően átrendező reklámtörvény-módosítás.