Az Oracle bejelentette, hogy megállapodást írt alá a Maxymiser vállalat felvásárlásáról.
Az Oracle bekebelezi a Maxymisert. A Maxymiser felhő alapú szoftver megoldásának segítségével a marketing szakemberek képesek pontosan targetálni, perszonalizálni, és tesztelni az ügyfelek számára kínált tartalmat weboldalukon vagy mobil alkalmazásukban, ezzel segítve a vásárlók elkötelezettségét és így a bevételek növelését.
A Maxymiser havonta több mint 20 millió vásárló felhasználói élményét optimalizálja olyan márkáknak, mint az Allianz, HSBC, Lufhansa, Tommy Hilfiger és Wyndham.
Az Oracle Marketing Cloud most már a leggyorsabban fejlődő szoftver platform a modern marketingesek világában. A Maxymiser hozzáadásával, az Oracle Marketing Cloud tovább erősíti átfogó megoldását a marketing programok menedzselése területén, az összes digitális csatornán és az egész vásárlói életcikluson keresztül.
Thomas Kurian az Oracle termékfejlesztési vezetőjének elmondása szerint a Maxymiser segítségével az Oracle Marketing Cloud megoldás használatával, a vállalatoknak nem kell tovább találgatniuk, hiszen pontosan tudni fogják, mit szeretnének vevőik a digitális csatornáikon és eszközeiken.”