A szerződési konstrukciók ma még egyik oldalról sem ismertek, s így az sem, miért éri meg ez az FHEM-nek, azaz a konstrukció mely részéből és milyen mértékű jövedelemre számít.
A fenti alkalmat használta fel az Oracle negyedéves eredményeinek ismertetésére (a lokális számadatok, mint korábban, most sem publikusak). Nettó nyereségük a tavalyi azonos időszakhoz képest 111%-kal nőtt (Európában ez 104%), ami többek között az alkalmazás- (156 millió dollár), illetve az adatbázis-értékesítésből (585 millió dollár) származó bevételük 42%-os, illetve 32%-os növekedésére, valamint a nyereséghányad 10%-os javulását eredményező saját internetes e-business alkalmazások használatára vezethető vissza.
Laufer Tamás, az Oracle Hungary ügyvezetője szerint az első üzleti negyedévi elvárások idehaza is teljesültek. A "legek" között említette legnagyobb partnerüket, a HP Magyarországot, valamint legnagyobb sikerüket, egy negyedév alatt négy e-Start vállalatirányítási programcsomag értékesítésével a kis- és közepes cégek piacára való betörésüket. Ez utóbbival kapcsolatos tapasztalataik alapján a közeljövőben - a rugalmasságot és a minőséget előtérbe helyezve - bővíteni kívánják a csomagba épített (elsősorban pénzügyi és logisztikai) szolgáltatásokat.
A tájékoztatatón hívta fel az Oracle a figyelmet a már világszerte, így Magyarországról is elérhető új szolgáltatására, az Egyesült Államokban üzemeltetett Oraclesalesonline.com (CRM-alkalmazásuk egyik modulja) ingyenes használatára, amelyet világszerte jelenleg mintegy 400 cég alkalmaz összesen 10-16 ezer ügynöke ügyviteli munkájához). Ennek testre szabása ugyan a cégek saját házi feladata, de ha sikerül, automatizálttá válik értékesítésük, vagyis ügynöki, illetve kereskedőcsapatuk teljes ügyvitele. Az alkalmazás, mivel nem a felhasználó szerverén fut, annak vállalatirányítási rendszerébe, illetve call centerébe természetesen nem integrálható, de licencvásárlással erre is lehetőség nyílik.