A Whirlpool és az Indesit összeolvadása után a berlini IFA-n jelentek meg először a vállalatcsoport konyhai, innovatív csúcstechnológiái. A Whirlpoolmint a világ egyik vezető háztartási gép gyártója idén a közösségi média szakácsainak, a hobbicukrászoknak és a dizájn szerelmeseinek kedvezett.
A berlini IFA kiállításon mutatta be a Whirlpool a jövő konyhai berendezéseit, melyek nem csak technológiájukban és innovációjukban lenyűgözőek, de a szemet is gyönyörködtetik. A csúcsminőségű, high-end, beépíthető termékeket ugyanis három különböző külsővel álmodta és tervezte meg a gyártó, hogy az esztétikumban se kelljen kompromisszumot kötnie a vásárlóknak.
A közösségi média iránti rajongás és a kulináris kíváncsiság vezérelte a Whirlpool szakembereit akkor, amikor a Jövő Interaktív Konyháját alkották meg. A konyhapulton sok helyet foglaló, lecsöpögtetett szakácskönyv, összemaszatolt okostelefon és telefonálás közben odaégő étel már nem a jövő konyháinak tartozékai. A Whirlpool a sütő mögé álmodott érintőképernyős médiafalán betölthetőek a szükséges receptek, közösségi oldalak, és videótelefonálni is tudunk rajta keresztül főzés közben, a végeredmény pedig még gyorsabban és egyszerűbben osztható meg a közösségi site-okon, mint eddig bármikor.
Szintén az IFA-n találkozhatott először a közönség a Whirlpool MAX mikrohullámú sütők legújabb darabjával, mely rengeteg izgalmas újdonságot tartogat az otthoni cukrászmesterek számára, hiszen főleg a csokoládé, mint alapanyag feldolgozására tervezték. A kiállításon csokoládé-készítő mesterek mutatták be az ötféle elkészítési folyamatot és a kiegészítőket - szilikon forma, ‘crisp’ tál, grillrács. A design jegyében a MAX Chocolate mikrosütő is több színben érhető el, vanília, csokoládé és „noir” árnyalatban tervezte meg a gyártó. Formai újdonsága pedig ívelt vonalaiban rejlik, vezérlését intuitív, érintéssel programozható panellal oldották meg, így külön gombok, kapcsolók nem nehezítik a készülék tisztítását.