Tantárggyá nőtte ki magát „Az Év honlapja” pályázat

forrás: Prím Online, 2015. szeptember 21. 17:21

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé „Az Év honlapja” pályázatot. A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával, esettanulmányokkal és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.

A digitális vállalati kultúra rohamos térnyerése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Megtanulták, hogyan lehet megjelenni és pénzt keresni a neten, és felismerték, hogy üzletvitelükbe integrálni kell ezeket az internet adta lehetőségeket. Mindehhez elengedhetetlen a honlap, amely nem csupán egy kommunikációs eszköz, hanem annál sokkal több.

 

Az idén immáron 14. alkalommal meghirdetett „Az Év Honlapja” pályázat a weboldalak „versenyeztetésével” és a legjobbak kiválasztásával szeretne példát mutatni, hogy miként lehet komolyan venni az online jelenlétet, kiszolgálva ezzel az ügyfelek minden igényét. Bonyhádi Gábor és a pályázat alapítója Varga István a példaértékű pályázatot szeretnék jobban megismertetni a jövő kommunikációs szakembereivel, így a 2015/2016-os tanév I. félévétől kezdve „Az Év Honlapja” tantárgy a Budapesti Metropolitan Főiskola tananyagának részévé válik.
 


A tantárgy célja, hogy bemutassa, hogy egy rohamosan fejlődő digitális gazdaságbeli piacon meghatározó szerepe van a vállalati honlapoknak és a digitális eszközök vállalati kultúrába való integrálásának. A cél, hogy a hallgatók a pályázat és annak nyerteseinek megismerésével tudatosan fejlesszék a digitális marketingismereteiket jövőbeni munkahelyük vagy megbízóik érdekében.  A kereskedelem és marketing szakon tartott „Az Év Honlapja” tantárgy a képzés többi kurzusához hasonlóan angol nyelven is hallgatható, és olyan főbb témaköröket érint, mint a pályázat megalapítása, célja, az elmúlt évek díjazottai és sikerük titka vagy a közösségi gondolkodás és a célcsoport elérésének digitális eszközei, továbbá a virtuális együttműködések bemutatására is sor kerül.
 


„Az Év Honlapja” pedig már javában zajlik: a szervezők szeptember 1. és október 31. között várják a kizárólag magyar nyelvű honlapok nevezését összesen 25 kategóriában.