Az Erste sorszámhúzó mobilalkalmazással rövidítené le a sorbanállást

forrás: Prím Online, 2015. október 19. 14:44

Új taggal bővült az Erste Bank Magyarországon elérhető okostelefonos applikációinak köre: az Erste Sorszámhúzó alkalmazással rövidebbé válik a sorban állási idő, és könnyebb a legközelebbi bankfiókhoz, vagy ATM-hez történő navigáció. Az új applikáció az Erste Bank azon digitális fejlesztései közé tartozik, amelyek a bankfióki ügyfélélményt javítják az új technológiák segítségével. Utóbbi cél fontos részét képezi a bank átfogó fiókfejlesztési programjának is: mind a 128 bankfiókban ingyenes WiFi hozzáférés áll immár az ügyfelek rendelkezésére, valamint 480 multiszéf is gyorsítja a személyes ügyintézést.

A banki ügyintézés folyamatát teszi kényelmesebbé az Erste Bank most induló, okostelefonra (Android, iOS) letölthető Erste Sorszámhúzó alkalmazása, amellyel az ügyfelek anélkül tudják kiválasztani az őket érdeklő szolgáltatástípusokat a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének. A sorszám kihúzását követően az applikáció megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A magyar piacon teljesen egyedülálló alkalmazás mindemellett segít elnavigálni is a kiválasztott fiókig vagy ATM-ig. A fiókba érkezve már nem kell újabb sorszámot húzni, a sorra kerülést – beleértve a pult számát is – üzenet küldésével jelzi az alkalmazás.


Az idei és a tavalyi évben például 26 bankfiók teljes körű felújítása történt meg összesen közel kétmilliárd forint értékben, a fejlesztések által pedig immáron mind a 128 Erstés bankfiókban ingyenes WiFi hozzáférés várja az ügyfeleket, akik így hasznosabban tudják eltölteni a várakozás idejét. Mintegy 18 korszerűsített fiókban ezen felül úgynevezett Netbank Sarkot is kialakítottak, ahol az ügyfelek az elhelyezett terminálokon elérhetik többek között az ÁSZF-et, a hirdetményeket digitális formátumban, valamint a Netbankot és az Erste Bank honlapját is.