A 14-29 éves német fiatalok már naponta negyedórán át néznek televíziós tartalmakat okostelefonjukon, ez összes tévézésük 11 százalékát teszi ki - derül ki egy kedden közzétett felmérésből, amelyet a Forsa intézet végzett márciusban több mint 3000 ember körében. Amint a fiatalok munkába állnak, látványosan alábbhagy a mobilos tévézés, nem tesz ki többet 2 százaléknál.
A ProSieben televízió megbízásából készült felmérés adataiból ítélve a 14 éven felüli német lakosság naponta kilenc óra médiatartalmat fogyaszt különféle formákban. A piacot a televízió uralja napi 259 perccel, a második helyen álló közösségi portálokra az idő egyharmada jut. Erősen csökken a blogokra és fórumokra fordított idő, nyomtatott kiadványok pedig csak hat százalékkal részesednek a médiatartalom-fogyasztásból.