A közeljövőben tovább bővíti hibrid tévés szolgáltatását, a MinDig TV Pluszt az Antenna Hungária és újabb fejlesztéseket is tervez a vállalat. A további terveket nagymértékben meghatározzák a jövő évi kiemelt sportesemények (Foci EB, Olimpia) élő közvetítései, mely kapcsán további lehetőségeket szeretne kínálni a vállalat mind a tévénézőknek, mind a tartalomszolgáltatóknak és nem utolsósorban a potenciális hirdetőknek is. Az új csatornákkal és játékkal is kibővült, hazánkban még újdonságnak számító HbbTV szolgáltatás és a jövő évi fejlesztési tervek még inkább felhasználóbaráttá teszik a televíziózás élményét.
Európa egyre több országában, így a közép-európai országokban is terjed a hibrid televízió (HbbTV), a nézők a könnyű kezelhetőség miatt hamar megszeretik és használják ezt a szolgáltatást. A televízió-csatornák saját programjuk kiterjesztéseként használják ezt a felületet, és műsoraikhoz kínálnak kiegészítő információkat, érdekességeket.
A 2013-ban elindított MinDig TV Plusz szolgáltatást illetően az AH saját mérése alapján átlagosan mintegy 3000 a napi piros gomb használat, míg az MTVA HbbTV portáljánál, a 2014-ben elindult Médiaklikk esetében 60-70 ezer ez a szám.
Az Antenna Hungária a jövő évi kiemelt sporteseményekhez (Olimpia, foci EB) kapcsolódóan interaktív, folyamatosan frissülő applikációkat tervez. A vállalat nem csupán a tévénézőknek, de a potenciális hirdetőknek is kedvez banner-elhelyezési lehetőségével. Ez az új szolgáltatás a Gemius-szal együttműködésben minősített mérő- és riportolási rendszerrel ellátott.
Az AH rövid animációs film segítségével is igyekszik megismertetni az új technológiát a felhasználókkal, amely a www.mindigtvplusz.hu oldalról érhető el.