14. alkalommal rendezték meg az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 280 nevezés érkezett.
Kihirdették az Év Honlapja nyerteseit. A díjátadónak december 2-án a már jól megszokott helyszín, a Danubius Hotel Helia adott otthont. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.
„Évről-évre egyre komolyabb pályázatokat kell értékelnünk a zsűrizés során, mely tényleg nem könnyű munka. Számunkra nagy öröm látni, hogy profi honlapokkal, megoldásokkal neveznek a különböző kategóriákba. Külön kihangsúlyoznám, hogy idén nagy meglepetést okozott a Vendéglátás és a Portfólió oldalak kategória, ugyanis ebből látszik, hogy már nemcsak a nagy vállalatok, hanem a kisebb cégek, magánszemélyek is egyre komolyabban veszik az online jelenlétet! Ez számukra is nagyon fontos dolog!" - mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázatra a legtöbb nevezés a szolgáltatás (32), e-kereskedelem (24), illetve márkasite (21) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született az applikációk területén is.
Az estről díjjal térhetett haza többek között a Telenor.hu, a Globalplaza.hu, az International Business School, az mno.hu, a mindmegette.hu, a Herendi Porcelán és a tények.hu weboldalak képviselői is. A Közönség díjat közel 3000 szavazattal a Go! Angol weboldal nyerte. Az Internet Kultúra Fővárosa pedig sorban másodjára Debrecen lett.
A díjazottak teljes listáját itt érheti el.