A társaság a harmadik negyedévben 295,5 millió dolláros forgalomból 47,7 millió dollár nettó profitra tett szert. A tavalyi harmadik negyedévi bevétel 155,9 millió dollár volt, a nettó profit pedig 11 millió dollár. A pro forma nyereség az átvételi költségek és egyéb rendkívüli tényezők kiszűrésével a mostani harmadik negyedévben 81,1 millió dollárra emelkedett.
A Santa Clara-i központú vállalatnak szeptemberben 185 millió bejelentkezett használója volt világviszonylatban; júniusban még csak 155 millió. A Yahoo! használói naponta átlagosan 780 milliószor hívták le a szolgáltatás oldalait szeptemberben, a júniusi napi 680 milliós napi átlag helyett. Ezen belül az európaiak naponta 41 milliószor hívtak le oldalt.
A japán tevékenységet nem számítva a forgalom 16 százaléka külföldről származott. A Yahoo! Europe erőteljes növekedést ért el mind a pénzügyi, mind az üzleti területeken, és kiváló helyzetben van, hogy további növekedést érjen el a negyedik negyedévben.
A Yahoo! jelentése arra utalt, hogy a cég mind nagyobb szeletet kaparint meg a gyengülő internetes reklámpiacból. Amerikai szakmai becslések szerint a harmadik negyedévben a hirdetők 6,5 százalékkal növelték kiadásaikat internetes hirdetésekre, a második negyedévi 13,5 százalékos növekedés után.