A Honor születésnapi ünnepségén bejelentette, hogy belép az intelligensháztartás-piacra. Emellett a gyártó a Honor 7 j verzióját és programozható okosgombjának legújabb változatát is bejelentette.
A személyre programozható okosgomb új változata, valamint a Honor 7 telefon továbbfejlesztett verziója mellett a kínai cég meglepő bejelentéssel ünnepelte születésének második évfordulóját. George Zhao, a Honor elnöke szerint a jövő a minőségi és innovatív technológiáké, ezért a vállalat folyamatosan arra törekszik, hogy okostelefon-portfólióját olyan intelligens termékekkel egészítse ki, melyek élvezetesebbé és könnyebbé teszik a digitális életvitelt. Ennek megfelelően a vállalat belép az intelligensháztartás-piacra.
Az első három bejelentett termék a Honor TV Box, a Honor Voice Router Pro és a Honor Wi-Fi Router. Mindhárom technológia célja, hogy megteremtse egy olyan okos otthon alapját, melyben a különböző eszközök összekapcsolódhatnak egymással. A koncepción egyelőre Kínában dolgozik a gyártó, de célja, hogy rövid időn belül Európában is bemutassa megoldásait.
A Honor az elmúlt két évben összesen 74 országban lépett piacra világszerte, és 2015-ben rendkívül sikeres évet zárt. A Tmall platformon tartott novemberi online vásáron egyedüliként forgalmazott egyetlen nap alatt több mint 1 milliárd jüan (44 milliárd forint) értékben, így magáénak tekinti a világ leggyorsabban fejlődő okostelefon-gyártója címet. A Honor „Partnerekkel a jövőért“ alapelvének megfelelően aktívan keresi a stratégiai szövetségeket, így több mint 21 vállalattal kötött eddig megállapodást – közöttük olyan nevekkel, mint a Google, a Chevrolet, a Baidu és a Coca-Cola.
Az intelligensotthon-piacra történő belépés bejelentése mellett a Honor bemutatta programozható okosgomb megoldásának továbbfejlesztett verzióját (Smart Key 2.0), az EMUI kezelőfelület 4.0-s technológiáit, a Honor 7 okostelefon új verzióját és aranyszínű változatát, valamint a Honor 4A és 4G telefonok Zero Turbo Run és a Honor 5X telefon Kung-Fu Panda változatát.
George Zhao kiemelte, a Honor célja az új évben is az lesz, hogy tovább terjeszkedjen a tengeren túli piacokon, új stratégiai szövetségeket kössön vezető vállalatokkal, és a felhasználói igényekre koncentrálva innovatív technológiákat mutasson be.